Google Partners: Jaké výhody přináší?

Jednou z novinek, které Google v posledních měsících představil jsou Google Partners. Jedná se o  program, který může pomoci vaší firmě rychleji růst. Vznikl na základě vývoje oboru a zpětné vazby uživatelů za období posledních dvou let. Přináší možnosti, díky kterým se vaše společnost může rozvíjet a odlišit se od konkurence. Jak se stát partnerem a jaké výhody Google Partners přináší?

Google Partners nabízí tři úrovně partnerství: Člen, Partner a Premier Partner. Každá z těchto úrovní má různou řadu výhod a příležitostí. Členové získají základní výhody, které jim umožní dále se vzdělávat a rozvíjet v Google Ads. Členem se lze stát prostřednictvím registrace skrze firemní účet Google Ads Manager. Partnerům je poskytnuto vyšší propojení s Googlem. Pro to, aby se uživatel mohl stát Partnerem je potřeba splnit definované požadavky pro partnery, které se týkají především útraty, výkonu a certifikace.

Jaké výhody Google Partners přináší?

Výhody pro členy a partnery byly rozděleny do tří základních skupin, a to: vzdělávání a statistiky, přístup a podpora, uznání a odměny. Členům jsou zpřístupněny základní výhody z těchto tří oblastí. Jedná se o vzdělávání o službách, certifikace, podporu pro účet a čtvrtletní soutěže a odměny. S vyššími úrovněmi partnerství výhod přibývá.

Kdo jsou prémioví partneři a jaké mají výhody?
Tento status získají každoročně nejlepší 3 % partnerů z každé země. Pro prémiové partnery si Google připravil exkluzivní výhody, mezi které patří beta verze služeb, hodnotné prémie v podobě kreditu pro kampaně, dále možnost účastnit se oborových akcí jen pro zvané, pokročilou podporu Google Ads, která je k dispozici 24 hodin denně a v neposlední řadě prémioví partneři také obdrží ocenění Premier Partner Award. Podmínky pro přijetí do této úrovně jsou taktéž podmíněny výkonem, výdaji a certifikací.

Rádi pomáháme našim klientům nacházet nové cesty k většímu úspěchu jejich PPC reklam. Pokud potřebujete pomoci se zvýšením výkonu vašich kampaní, úpravou jejich rozpočtu, či nastavením PPC reklam obecně, neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám zavolat nebo napsat prostřednictvím formuláře. Těšíme se na Vás!