Jaké typy PPC reklam existují a který formát zvolit?

Pokud chcete vytvořit úspěšnou PPC reklamu, v první řadě je potřeba správně zvolit typ reklamy. Jaké typy reklam máme na výběr a kdy je použít?

Najděte efektivní klíčová slova pro váš web

Plánovač klíčových slov je bezplatný nástroj, díky kterému můžete nalézt ta správná klíčová slova, která jsou relevantní pro vaše produkty, služby či stránky. Jak najít ta správná?

Klíčová slova a jejich role při optimalizaci

Správná volba klíčových slov hraje při nastavování PPC reklam zásadní roli. Jaký vliv mají klíčová slova na zobrazování reklam zákazníkům? A jak vhodná klíčová slova definovat?

GoogleAds: Proč mít vlastní seznamy?

Vlastní seznamy zákazníků představují způsob, kterým lze budovat pevné vztahy se zákazníky a zároveň respektovat jejích soukromí. Seznamy prošly značnými úpravami. Jaké novinky přináší?

Jak na videoreklamy in-feed?

K čemu videoreklamy in-feed slouží a jak videokampaň vytvořit?

Google Partners: Jaké výhody přináší?

Google Partners mohou pomoci vaší firmě rychleji růst. Jak se stát partnerem a jaké výhody přináší?

Rozšíření reklam: Jaké 3 novinky nás čekají?

Seznamte se s novinkami v Google Ads. V čem 3 nová vylepšení spočívají a co se pro inzerenty změní?

Připravte se na nová vylepšení chytrých kampaní v Nákupech a místních kampaní

Připravovaný upgrade v Google Ads pro rok 2022 se bude týkat chytrých kampaní v Nákupech a místních kampaní. Co nová vylepšení přináší a jak se na ně připravit?

Novinka v Google Ads: Oslovte více zákazníků díky obrázkům!

Díky novému rozšíření je možné vytvářet zajímavější a poutavější reklamy ve vyhledávání. Jak můžete díky obrázkům získat více zákazníků?

Jak na experimenty v Google Ads?

Zjistěte, jak můžete díky experimentům získat cenné a užitečné informace, které vám pomohou dosáhnout lepší návratnosti vašich investic. Co jsou Google Ads Experiments a jak fungují?