Consent mode V2 od 1. března 2024 pro všechny weby povinnost

Digitální marketing prochází zásadními změnami a v popředí těchto změn je Consent mode V2 od Googlu

DSA reklamy aneb Dynamické reklamy ve vyhledávání pod lupou

DSA reklamy přinášejí jednoduchý a rychlý způsob, díky kterému můžete najít zákazníky požadující přesně to, co sami nabízíte. Jak fungují, jaké jsou jejich výhody a případně i nevýhody, si popíšeme v následujícím článku.

Maximálně výkonné kampaně zblízka: Jak fungují a jaké výhody přinášejí?

Maximálně výkonné kampaně jsou novým typem kampaní, který cílí na maximální výkon, vyšší efektivitu online reklamy pomocí automatizace, a tedy lepší výsledky vašeho podnikání. V tomto článku se jim podíváme na zoubek.

Co přineslo vylepšení vybraných kampaní v Google Ads?

Avizovaný upgrade kampaní v Google Ads je tady: chytré kampaně v Nákupech a místní kampaně byly převedeny na maximálně výkonné kampaně. V tomto článku vám přinášíme detailní přehled toho, jak a kdy upgrade proběhl a jaké výhody s sebou nese.

PPC novinky, které byste si neměli nechat ujít

Přinášíme krátké shrnutí nových funkcí v Google Ads a Sklik. Seznamte se s novinkami, které přineslo léto 2022.

Jaké typy PPC reklam existují a který formát zvolit?

Pokud chcete vytvořit úspěšnou PPC reklamu, v první řadě je potřeba správně zvolit typ reklamy. Jaké typy reklam máme na výběr a kdy je použít?

Najděte efektivní klíčová slova pro váš web

Plánovač klíčových slov je bezplatný nástroj, díky kterému můžete nalézt ta správná klíčová slova, která jsou relevantní pro vaše produkty, služby či stránky. Jak najít ta správná?

Klíčová slova a jejich role při optimalizaci

Správná volba klíčových slov hraje při nastavování PPC reklam zásadní roli. Jaký vliv mají klíčová slova na zobrazování reklam zákazníkům? A jak vhodná klíčová slova definovat?

GoogleAds: Proč mít vlastní seznamy?

Vlastní seznamy zákazníků představují způsob, kterým lze budovat pevné vztahy se zákazníky a zároveň respektovat jejích soukromí. Seznamy prošly značnými úpravami. Jaké novinky přináší?

Jak na videoreklamy in-feed?

K čemu videoreklamy in-feed slouží a jak videokampaň vytvořit?