Google Shopping

V Google Merchant Center se 5. května objevila možnost zobrazit si produkty v rámci různých platforem Google. Co přesně to znamená pro inzerenty?

Platformy Google (neboli surfaces across Google) jsou programem Merchant Centra, který umožňuje aby si Vaše produkty zdarma zobrazovali zákazníci v neplacených nabídkách produktů. PPC reklamy s Vašimi produkty se tak mohou zobrazit například v Nákupech Google, ve Vyhledávání Google, v Obrázcích Google, v Mapách Google nebo v Google Lens. Tato změna je důležitá především kvůli možnosti nabízet své produkty v Nákupech Google - to bylo dříve podmíněno spuštěním produktových reklam v Google Ads.

Začlenění produktů zdarma mělo být podle původního plánu dostupné v průběhu dubna v USA a globálně do konce roku. Postup byl ale urychlen a výše zmíněná služba je v Google Merchant Center dostupná již nyní.

Vzhledem k množství lidí, kteří denně Google využívají (nejen) ke svému nákupu, je takovýto krok velmi vítaný, neboť Vaše PPC reklama pronikne k většímu počtu lidí.

Aktivace Google Shopping se provádí v GMC (Google Merchant Center). Pokud si s tímto nástrojem nevíte rady, obraťte se na nás. Pomůžeme Vám s aktivací zobrazování Vašich produktů na Nákupech Google, nasazením strukturovaných dat, a, pokud uznáte za vhodné, i s další správou PPC kampaní

Nákupy Google jsou službou, která umožňuje uživatelům vyhledávat produkty na eshopech a srovnávat ceny mezi různými obchody. Nákupy Google jsou multiplatformní a díky svému dosahu zaručují velkou zákaznickou základnu. Tím pádem se díky efektivní správě PPC kampaní dostanou Vaše PPC reklamy ke všem, kteří na Google vyhledávají produkt související s tím Vaším.