GoogleAds: Proč se hodí mít vlastní seznamy?

Vlastní seznamy zákazníků představují efektivní způsob, kterým lze budovat pevné vztahy se zákazníky a zároveň respektovat jejích soukromí. Vlastní seznamy zákazníků prošly úpravami, jejichž cílem bylo tuto funkci udělat dostupnější a jednodušší. Vlastní seznamy prošly úpravami. Jaké novinky přináší?

Zpřístupnění

Seznamy byly zpřístupněny obecně všem inzerentům, kteří poctivě dodržují zásady GoogleAds. U účtů, které mají dobrou historii placení a dodržují zásady, lze využít funkcí pozorování a vyloučení. Tyto účty také mohou využít možnosti nastavit podobné segmenty publika pro vlastní seznamy zákazníků. Účty, které mají devadesátidenní historii dodržování zásad a je u nich evidována celková útrata vyšší než 50 000 dolarů, navíc získají funkci cílení a možnost ručních úprav nabídek. Účtům, u kterých je nastavena jiná měna, bude útrata přepočítána na USD prostřednictvím průměrného měsíčního kurzu.

K čemu tyto funkce slouží?

Díky funkci cílení můžete zákazníkům navrhnout další služby či produkty, o které by je mohli mít zájem. Pozorování umožňuje zobrazovat vaše stránky v personalizované podobě pro konkrétního zákazníka. Podobné segmenty publika slouží k oslovování nových zákazníků, jejiž aktivity jsou podobné aktivitám návštěvníků, ze kterých se již stali vaši zákazníci. Díky vyloučení můžete přestat zobrazovat reklamy zákazníkům, kteří u vás nedávno nakoupili a je nepravděpodobné, že by nyní nakoupili znovu.

Snazší nahrávání vlastních seznamů

Toto vylepšení je reakcí na stížnosti uživatelů, kteří postrádali pokyny v situacích, kdy se při nahrávání vlastních seznamů vyskytly problémy. Pro tyto případy byl vytvořen nástroj, který  zobrazí náhled chyb při nahrávání. Zároveň vám navrhne možnou úpravu, kterou můžete provést přímo ve svém účtu.

Rádi pomáháme našim klientům nacházet nové cesty k většímu úspěchu jejich PPC reklam. Pokud potřebujete pomoci s nastavením vlastních seznamů nebo s nastavením PPC reklamy obecně, neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám zavolat nebo napsat prostřednictvím formuláře. Těšíme se na Vás!