Analýza klíčových slov

Co je to klíčové slovo?
Klíčová slova jsou v personalizovaných PPC reklamách nezbytně důležitá. Pokud to řekneme zjednodušeně, vlastně jsou to slova, která vyhledává potencionální zákazník, například „dětské boty“. V širším kontextu to jsou ale i různé kombinace a pořadí klíčových slov, například „boty pro děti, dětské botičky, atp.“

Využití klíčových slov
Plánovač klíčových slov je velmi užitečný pomocník, který vezme výsledky vyhledávání z a použije je v prospěch vaší firmy. Krom výsledků vyhledávání, nabídky nejvýhodnější reklamy a míry konkurence nabídne také další příbuzná klíčová slova. Ty můžeme zařadit ať už do rozšířených textových reklam: „Kupte u nás dětské boty!“ nebo i do přímých odkazů.

Jak začít s plánovačem
Je třeba si ujasnit, jestli už máte nějaká klíčová slova, nebo jestli začínáte úplně od nuly. Po vytvoření nového Plánovače můžete objevit nová klíčová slova, či získat údaje o objemu vyhledávání a prognózy. Při objevování nových klíčových slov jednoduše zadáte slova, která souvisí s vaší firmou, vašimi produkty, vaší jedinečnou nabídkou. Dále můžete také zadat vaši webovou stránku a Google za vás zanalyzuje její obsah a navrhne vhodná klíčová slova. Vámi zvolená klíčová slova doporučujeme zadat od obecných „dětské boty“ až po vyhledávání klíčových slov s více detaily „dětské boty pro chlapečky modré velikost 24“. Pak už stačí jen kliknout na Získat výsledky a těžit z nich.

Užitečné pomůcky
Při vyhledávání klíčových slov na nás moc nástrah nečeká. Pokud si ale chceme ušetřit čas a zjednodušit si práci, můžeme použít Filtry. K čemu? Můžeme vyfiltrovat nechtěná témata či klíčová slova. Taky můžeme využít zpřesnění klíčových slov, které je prakticky umístěno hned vedle našeho vyhledávání. Můžeme zpřesnit na základě motivů, značek i kategorií.

Prognóza optimálního výkonu
Jde o výpočtový předpoklad, který se tvoří na základě výsledků vyhledávání za posledních 7-10 dní. Čím menší je časový rozestup, tím přesnější je výsledná prognóza a tím větší šance na úspěch. 

Nejvhodnější implementace
Plán klíčových slov se dá přeměnit v kampaň. Po vybrání doporučeného denního rozpočtu se kampaň pojmenuje, uloží a je hotovo. 

S vytvořením, správou ppc, nebo auditem ppc reklam se můžete obrátit na naši firmu vyplněním kontaktního formuláře nebo nám do firmy zavolejte.