Sklik přechází na nový konverzní kód
Od 1.6. je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Ten s sebou nese výhody týkající se stability změřených dat. Co se týče nasazení nového kódu, tak nedoporučujeme čekat - stávající kódy totiž přestanou měřit konverze 30.6.2020.
Kromě lepší stability nabízí nový konverzní kód také větší odolnost proti různým blokátorům měření. To znamená, že po implementaci byste měli vidět přesnější množství konverzí z Vašich PPC reklam. Změna může být až v řádu jednotek procent.
Pokud již využíváte kód pro měření konverzí a nejste si jistí, jak postupovat při jeho obměně, neváhejte nás kontaktovat.
Seznam se dohodl s největšími provozovateli e-shopových platforem a domluvil s nimi, že výměnu konverzního kódu k PPC reklamám provedou za Vás. Pokud máte web přes jednu z následujících eshopových platforem, nemusíte se o nic starat: Shoptet, FastCentrik, Webareal.cz, ByznysWeb.cz, Eshop-rychle.cz, Binargon, UPgates a WebCzech.
V případě, že Váš web využívá jinou e-shopovou platformu nebo máte přímo vlastního správce webových stránek nebo přímo firmu pro správu PPC kampaní, obraťte se s žádostí o výměnu konverzního kódu na ně.
Nový konverzní kód zatím nijak nerozšiřuje funkcionalitu.
K čemu konverzní kód slouží?
Do statistik Skliku se zapíše každá objednávka, kterou vytvoří zákazník na Vašem webu/eshopu. Díky tomu můžete mnohem lépe sledovat úspěšnost Vaších jednotlivých PPC kampaní.
Takovéto sledování vede k dosažení levnější konverze (tedy získání nové objednávky nebo poskytnutí nové služby) a tím pádem levnější propagace Vašeho webu. Pokud Vám konverzní kód nic neříká, neváhejte se na nás obrátit s dotazem.