Rozšíření o obrázek
Nová rozšíření o obrázek využívají vizuální zobrazení produktů ke zvýšení účinnosti reklamy. Obrázek s vhodným reklamním textem, má za úkol lépe doplnit text reklamy a navnadit potencionálního zákazníka ke koupi. Inzerent tak zadává nadpis, popis, URL adresu a obrázek zobrazující produkt.
Pravidla
Pro bezproblémové schválení náhledového obrázku je nutné splnit několik základních požadavků.
Vybraná vizualizace NESMÍ mít problémy s plněním zásad. Toto rozšíření nelze používat v odvětvích souvisejících se sexuálním obsahem (sexshopy, cokoliv vyobrazujícího přímou nahotu), alkoholem a hazardními hrami. Obrázky prostě nesmí být v zóně 18+. Pro uživatele Google Ads také platí, že účet vytvářející reklamní kampaň s rozšířením o obrázek musí být aktivní minimálně 90 dní.
Pokyny
Maximální počet obrázků je 20, nejlepší dojem udělají obrázky kvalitní (dobré rozlišení) a rozmanité (kontrast mezi obrázky je také důležitý). Navíc musí obrázky souviset s vámi vybranými klíčovými slovy a dodržovat příslušné požadavky na formát. Tato rozšíření s vizuálními zobrazeními produktů jsou navíc kontrolována (kvůli dodržování vysoké kvality a neporušování zásad).
Celková kritéria:
Tvar: Čtverec
Formáty: PNG, JPG, nebo GIF
Rozlišení: Minimální pixely 300x300, maximální pixely 1200x1200
Maximální velikost souboru: 5120 kB
Obsah: Vložený do 80 % plochy uprostřed
Cena? Stejná jako u PPC
Při kliknutí na obrázek je cena za proklik úplně stejná jako za proklik textové reklamy. Výhodou je, že obrázek zaujme daleko rychleji a lépe, nevýhodou jsou přísná pravidla schvalování obrázku.