Novinka v Google Ads: Oslovte více zákazníků díky obrázkům!

Jednou z novinek na platformě Google Ads je rozšíření o obrázky. Díky tomuto rozšíření je možné vytvářet zajímavější a poutavější reklamy ve vyhledávání. Jak můžete díky obrázkům získat více zákazníků? 

Co znamená rozšíření o obrázky?

Když zákazník hledá určitý produkt nebo službu, reklama zobrazená v horní části stránky nyní může zahrnovat i malý obrázek. Zobrazování obrázku v reklamě má hned dvě výhody. V první řadě odliší reklamu od ostatních. Druhou výhodou je, že reklama pro zákazníka získá na relevantnosti, čímž se zvýší šance na prokliknutí. Možná vás napadá, že jste již dříve obrázky u reklam zahlédli a není pro to pro vás novinkou. A máte pravdu! Dříve jste mohli nastavovat a zobrazovat obrázky u reklam, které se zobrazovaly na mobilních zařízeních. Nyní je však možné obrázky zobrazovat i na počítačích, což vám umožňuje oslovit mnohem více zákazníků.

Jak na nastavení rozšíření?

Pokud již rozšíření o obrázky používáte u mobilních zařízení, obrázky se začnou automaticky zobrazovat i na počítačích. Pokud s rozšířeními začínáte, můžete si je snadno do svého účtu přidat. Po přihlášení do Google Ads klikněte v menu nalevo na Rozšíření. Poté klikněte na modré plus a vyberte možnost Rozšíření o obrázek.

Další novinka: Rozšíření o dynamické obrázky

Kvůli oblíbenosti rozšíření o obrázky Google začal také poskytovat rozšíření o dynamické obrázky. V tomto případě algoritmus vybere nejrelevantnější obrázky z vaší vstupní stránky a přidá je do reklamy. Nyní je tedy užívání správných obrázků při vytváření produktových stránek důležitější než kdy jindy. Pokud chcete využívat funkci dynamických obrázků, aktivujte si ji ve svém účtu na stránce Rozšíření.

Bonus na konec: Fotobanka zdarma

Neboť obstarání vlastních obrázků může být náročné, Google vytvořil fotobanku. Najdete v ní velkou nabídku obrázků a její užívání je zcela zdarma. Reklamám s obrázky nyní nic nebrání!

Rádi pomáháme našim klientům nacházet nové cesty k většímu úspěchu jejich PPC reklam. A rozšíření o obrázky je jednou z možností, která vám může pomoci oslovit větší množství potenciálních zákazníků. Pokud si s nastavením obrázků nevíte rady nebo potřebujete pomoci s PPC reklamou obecně, neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám napsat prostřednictvím formuláře nebo zavolat. Těšíme se na Vás!

Zdroj