Rozšíření reklam o formulář Google Ads

Zaznamenávejte informace o potenciálním zákazníkovi pomocí rozšíření o formulář. Google momentálně testuje nové rozšíření PPC reklamy pro inzerenty, kteří chtějí zachytit potenciální zákazníky.

layout styles

Jak to funguje?

Rozšíření formuláře o potenciální zákazníky vypadá podobně jako rozšíření o propagaci a zobrazuje se v poli s výzvou a ikonou. Rozšíření o formulář nastavíte v rozšíření reklam. Vyberete výzvu k akci a zadáte text rozšíření, který může mít až 30 znaků. Vyberte si z nabídky výzev k akci a zadejte popisný text.

Dále vytvoříte hlavní formulář, který obsahuje nadpis, obchodní firmu a popis, který může mít až 200 znaků. Informace, které můžete shromažďovat, jsou omezeny na: jméno, e-mail, telefonní číslo a poštovní směrovací číslo. Můžete také přidat obrázek záhlaví. Nakonec je třeba zahrnout odkaz na zásady ochrany osobních údajů.

Inzerenti musí také souhlasit se smluvními podmínkami společnosti Google. Můžete upravit stránku dokončení odesílání, která se uživatelům zobrazí po odeslání formuláře, s popisem a výzvou k akci buď „navštivte web“ nebo „stáhnout“. Klíčová data mohou být doručena přes webhook do systému pro správu vašich zákaznických dat nebo CRM systému, abyste mohli přímo získat vaše shromážděné kontakty v reálném čase. Snadnost použití rozšíření ppc reklam by mohla inzerentům pomoci generovat více potenciálních zákazníků z jejich ppc reklam ve vyhledávání. Inzerenti budou chtít pečlivě sledovat kvalitu těchto potenciálních zákazníků.