Rozšíření reklam: Jaké 3 novinky nás čekají?

Google během roku 2022 představí spoustu novinek. Změny se nevyhnou ani nastavení Google Ads. Některé ze zavedených novinek se týkají vylepšení rozšířením reklam. V čem 3 nová vylepšení spočívají a co se pro inzerenty změní?

Kompatibilita manuálních a automatických rozšíření

Rozšíření pomáhají doplnit reklamu o další relevantní informace, čímž lze oslovit více potenciálních zákazníků. Pokud si ve svém účtu Google Ads zapnete automatická rozšíření, Google sám s každým jednotlivým hledáním určí, která rozšíření se zobrazí. Google vybírá taková rozšíření, která zajistí maximální výkon vaší textové reklamy. Pokud jste ručně vytvořili odkazy na podstránky, popisky a strukturované úryvky, nebylo doposud možné zobrazovat dynamické odkazy na podstránky, dynamické popisky a dynamicky strukturované úryvky. Od března 2022 je zobrazování automatických rozšíření kompatibilní s manuálně přidanými rozšířeními. Pokud jste do své reklamy manuálně přidali například dva odkazy na podstránky, budou k nim automaticky doplněny další dva dynamické odkazy na podstránky. Automatická zobrazení jsou poskytována zdarma. Inzerentům budou účtovány pouze obvyklé poplatky za prokliky.

Reporting výsledků automatických rozšíření

Podrobný přehled o statistikách automatických rozšíření naleznete ve svém Google Ads účtu vlevo v sekci Rozšíření. Na této stránce budete moci rozšíření také odstraňovat či pozastavovat. Tento náhled vám pomůže získat všechny potřebné informace. Zjistíte, která rozšíření jsou pro vás vytvářena, a budete je moci spravovat.

Zobrazování rozšíření reklam 

Manuálně vytvořené odkazy na podstránky mohou být zobrazovány na úrovni účtu, kampaně nebo reklamní sestavy. Od března budou zobrazovány odkazy na podstránky, strukturovaní úryvky a popisky z vyšších úrovní společně s těmito rozšířeními z nižších úrovní. Díky tomu bude Google moci vybírat ta nejvhodnější rozšíření z celého vašeho účtu.

Rádi pomáháme našim klientům nacházet nové cesty k většímu úspěchu jejich PPC reklam. Pokud potřebujete s PPC reklamou pomoci, neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám napsat prostřednictvím formuláře nebo zavolat. Těšíme se na Vás!

Zdroj