Jaké typy PPC reklam existují a který formát zvolit?

 

Pokud chcete vytvořit úspěšnou PPC reklamu, v první řadě je potřeba správně zvolit typ reklamy. Jaké typy reklam máme na výběr a kdy je použít?

Vyhledávací kampaně

Vyhledávací kampaně nabízí textový, responzivní a dynamický formát reklam. Základem jsou správně zvolená klíčová slova, na která kampaň cílíte. Reklamy se poté mohou zobrazit uživatelům, kteří zadali dané klíčové slovo do vyhledávání. Zde je lepší cílit na konkrétní slova a vyvarovat se obecných klíčových slov. Pro definování nejrelevantnějších klíčových lze využít Plánovač klíčových slov.

Obsahové kampaně

Tyto kampaně obsahují dynamické a reklamní bannery. V případně responzivních obsahových reklam jsou použity kombinace bannerů a textů. Obsahové kampaně lze cílit na klíčová slova, zájmy, témata nebo konkrétní stránky. Zpravidla se využívají za účelem akvizice nových zákazníků a při remarketingu, který reklamu cílí na uživatele, kteří váš web již navštívili.

Produktové kampaně

Stejně jako vyhledávací kampaně se i produktové kampaně zobrazují ve vyhledávací síti. Tyto reklamy obsahují název a obrázek produktu, cenu a prodejce. Tyto kampaně jsou vhodné pro e-shopy. Je však potřeba nastavit produktový XML feed, který zprostředkovává přenos dat mezi reklamním systémem a e-shopem. Produktové kampaně jsou lépe vizuálně zpracované a uživatel může díky náhledu obrázku hned posoudit, zda má o tento produkt zájem, což činí návštěvnost webu relevantnější. Navíc se tyto reklamy zobrazují nad placenými výsledky vyhledávání a jsou tak lépe viditelné.

 Videokampaně

Videokampaně se zobrazují v obsahové síti a používají se především pro zviditelnění značky, k oslovení velkého množství uživatelů a zvýšení dosahu. Nejčastěji na ně narazíme na YouTube ale zobrazují se také na partnerských webwch Seznamu a Googlu.

Nevíte si rady s volbou reklamní kampaně? Rádi pomáháme našim klientům nacházet nové cesty k většímu úspěchu jejich PPC reklam. Pokud potřebujete pomoci s nastavením PPC reklamy, neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám zavolat nebo napsat prostřednictvím formuláře. Těšíme se na Vás!